neděle 26. května 2013

Configuration box + 3D effect card, background

Ozyvam se po dlouhe odmlce, ktera bude az do konce cervna pokracovat. 25.6.2013 se odehraje den D = statnice.

Uz jsem mela uceni dost a tak jsem si dneska zarelaxovala v mem tvoricim podkrovi :).

Chtela jsem zkusit neco noveho. Prisly mi krasne papiry od Bo Bunny s celou kolekci Mama Razzi 2. Uz dlouho se mi tu valel maly CFB od TH, takze volba byla jasna. A vysledek? Posudte samy.

After long break Im coming back these days with some news. 25.6.2013 is the day D for me = final exams at the University.

At the weekend, I relaxed in my craft room. I just want to try something new. I received new collection from Bo Bunny Mama Razzi 2 and I found CFB from TH in my stash. So the choice was easy for me. The result?





Dneska jsem videla na blogu Faber Castell navod na pozadi. Je super, jak si lehce vytvorit vlastni pozadi s vyslednym 3D efektem (bohuzel foto to nezachytilo).

Today I have found on Faber Castell's  blog a tutorial on background. It's so easy and effective to make your own background with final 3D effect (unfortunately the photo doesnt capture it)..


HAVE A NICE DAY
ORIGINALTINA


Žádné komentáře:

Okomentovat