pátek 1. března 2013

Platno a la VB - Canvas a la GB

Opravdu jsem se zamilovala do techniky mixed media art. Neskutecne me bavi patlani barev, pridavani papiru, sprejovani a dalsi..

I've really fallen in love with the mixed media art technique. I incredibly enjoy the puddling, adding scraps, spraying etc..

Mamka zboznuje Anglii, uz asi trikrat byla v Londyne a letos tam jede znova. Vytiskla jsem si nektere jeji fotky, ktere jsem pouzila jako pozadi. Dominantou je polopruhledna holka stojici v cervenem kabate. Schvalne jsem ji nechala lehce pruhlednou, aby prokouklo londynske pozadi.

My mum adores Great Britain. She has been there about three times and she also goes there this year. I have printed out some mum's photos and used them as a background. The dominant feature is the girl in red coat. She is transparent. I have done her semi transparent because of the London background.


Dekuji vsem, kdo se vracite na muj bloh a venujete mu kousek z vaseho casu. Nove me najdete i na FB: www.facebook.com/pages/Originaltina/146040385557603?ref=hl

I thank everyone who drops in at my blog and spends a bit of your time. You can find me on FB: www.facebook.com/pages/Originaltina/146040385557603?ref=hl

Komentujte, sdilejte, likujte. Vyjadrete mi svuj nazor ohledne me tvorby.

Comment, share, like. Express me your opinion about my crafting.

Omlouvam se za kvalitu fotek, ale disponuji pouze tabletem. Fotoaparat zatim v nedohlednu.

I apologize for a quality of the photos, but I have only tablet. 
Vase OriginalTina
Yours OriginalTina

Žádné komentáře:

Okomentovat