neděle 27. ledna 2013

Creativeworld Frankfurt

Tak jsme se s přítelem vrátili z naprosto úžasného veletrhu pro prodejce Creativeworld 2013. Bylo to masivní. Strašnĕ moc lidí, vystavovatelů, produktů a to všechno v nĕkolika halách, mezi kterými jste se dopravovali autobusy. Kdo byl,tak mi dá za pravdu, že pro prodejce ráj na zemi.


Cesta byla dlouhá, trochu jsme bloudili. Ty jejich nájezdy, podjezdy a výjezdy. Skoro jako Labyrint. Tĕsnĕ před hranicemi jsme ještĕ museli dotankovat benzín, abychom nemuseli brát v Nĕmecku. S našimi zajížďkami jsme stejnak při cestĕ zpĕt benzín brali.


Kolem 6 jsme konečnĕ dorazili do hotelu. Hotel by skvĕlý. Na jednu noc dostačující.


Teď už k samotné výstavĕ. Byla dokonalà. Skládala se ze tří částí: creativeworld, paperworld a christmasworld. Omylem jsme vystoupili na zastávce, která vedla ke Christmasworldu, tak jsme nakoukli a doslova to byl mazec. Sice jsme ji neprošli celou, to bychom tam byli ještĕ dnes, ale i ten kousek, co jsme vidĕli byl dokonalej.




Potom jsme se konečnĕ dobrali k hale 4 a našemu Creativeworld. Hned jak jsme vstoupili, tak jsme zůstali stát. Naprostá dokonalost. Všichni vystavovatelé si dali opravdu záležet, aby jejich stánky ukázali to nejlepší. Byla jsem z toho celá paf, až jsem zapomnĕla fotit.







Zaujalo mĕ tam i pár nových firem, které bych vám chtĕla do budoucna nabídnout.

A teď k tomu nej z Frankfurtu. Jak jinak než k Personal Impressions. Do předvčera jsem se s Elaine znala jen přes emaily, ale tomu je konec. Konečnĕ jsme se setkaly a je to opravdu skvĕlá ženská. Ještĕ jednou dĕkuji tobĕ Elaine a celému týmu PI za práci, kterou dĕláte. Radost s vami obchodovat.


Zde fotka s Elaine.

 Nejvĕtší můj úlovek je fotka a hlavnĕ pokec s Dyan  Reaveley. Naprosto krásná osoba. Strašnĕ milá, laskavá, vstřícná. Jen co jsme se vyfotily, tak mi hned ukázala její novou kolekci razitek, šablon a sprejů. Ukázala mi jak pracuje a hlavnĕ dala mi pár rad, jak dotáhnout projekty do zdárného konce. Jak postupovat, čeho se vyvarovat. Též doufám, že se dostanu na její workshopy do VB. Dĕkuji ti Dyan, že jsi mi vĕnovala hodinku z tvého působení na Creativeworld Frankfurt.





Její produkty mám též v nabídce.

Dĕkuji všem, kteří dopomohli k tomu, že jsem se mohla zúčastnit této super akce a mohla jsem se setkat s úžasnými lidmi jako je tým PI, Dyan, dalšími zástupci nejrůznĕjších firem.

Vaše OriginalTina





Žádné komentáře:

Okomentovat