úterý 11. září 2012

Vánoce v září

Pořád nadávám, jak obchody blázní od podzimu zimní výzdobou. No né?? Dřív se vánoční výzdoba zahajovala kolem 5.prosince a teď to na nás obchodníci vytahují už od podzimu. Chápu, že chtějí prodat co nejvíce do Vánoc, ale trochu to ztrácí tu atmosféru a tradici.

No a abych já nebyla pozadu, tak jsem se pustila do nějakých těch vánočních přáníček. Jak říkám, nemám ráda, když obchodníci staví ve výlohách stromku v září, ale musela jsem začít, abych to nedělala 23.12 večer jako nákupy :D.

Vytáhla jsem teda svůj vánoční arsenál - není ho moc, jsem začátečnice, ale dostačuje na vytvoření nějakých těch přáníček.

Myslím si, že se docela povedla. Každé je trochu jiné- od decentních po trošku divočejší (veselejší).

Doufám, že přáníčka udělají v ten správný vánoční čas radost. (Asi po 10 letech budu posílat zase k Vánocům přání)..

Na ukázku:


                                         1. Wishes from the branch - Přání z větve
                                        2. Bird Wishes 

                                        3.Cookie Wishes

                                          4. Reindeer Wishes

Děkuji za shlédnutí a budu ráda, když se budete nadále vracet.

Vaše OriginalTina

Žádné komentáře:

Okomentovat