čtvrtek 13. září 2012

Narozeninová "exploze"

Přede mnou je několik narozeninových oslav a tak jsem si řekla, že bych měla zkoušet narozeninová přání. Ani jedno z nich není určeno pro jednoho z oslavenců, spíše jsem to brala jako rozcvičku.

Stihla jsem jich celkem pět, což s mou skoro 9ti měsíční dcerkou je docela chválihodný výkon. U posledního mi dokonce asistovala při razítkování :). No, asi bude i trošku po mamince a za pár let spolu budeme tvořit.

Jsem ráda, že jsem taky použila papíry od Lucy Cromwell, které jsem si koupila asi před 2 měsíci. Ležely v té mé skříňce tak trochu hladem. Tomu už je konec a třeba tyto papíry, prostřednictvím mých přání, udělají radost nějaké osobě v den jejích narozenin.

První přání jsem dělala tak trochu pánské. Zkusila jsem si skládané přání a u mého protějšku mělo úspěch. Nazveme ho Pánská Oranžáda. Díky knoflíku se přáníčko nerozevírá.



Další přání jsou z těch papírů od Lucy Cromwell a Digitty Hot Diggity Dog. Plus další narozeninové přání.








Děkuji všem, co čtou můj blog a pravidelně se sem vracejí.

Vaše OriginalTina


Žádné komentáře:

Okomentovat