úterý 28. srpna 2012

Magic Box - Explosion

Termín na státnice z Ekonomie je zaplněn, nezbývá než čekat na další a díky tomu, že jsem nemusela poslední týden věnovat jen Ekonomii, dokončila jsem projekt Magic Box - Explosion Box. Zkoušela jsem ho poprvé a z výsledkem jsem více než spokojená. Vyzkoušela jsem si mnoho způsobů tvoření.

Jelikož  se blíží Vánoce, zabrousila jsem do papírů z kolekce My Mind's Eye 12 Days, vytáhla šablony od Tima Holtze s Vánoční tématikou, vyzbrojila se různými druhy lepítek a začal "boj" jménem Magic Box.


A tohle už je jedna ze 4 stran mé krabičky. Zde jsem použila Distress Markers od Tima Holtze a vybarvila s nimi pana drozda :). Dále jsem pomocí BS vytvořila abecedu, kde jsem na první písmenka slov použila Stickles. Vybarvování Distresskama je fakt bomba :).

Vločky vyříznuté pomocí BS, nakrakelované a natupované Distress Stain. Efekt je úžasný. Plot jsem si vyráběla také sama. Z počátku to byla docela fuška, ale po prvním kuse zápolení s provázkem a dřívkama jsem to dotáhla do zdárného konce. :)




A zajímá Vás co je uvnitř?? No přeci plno fotek naší Váni :).. (po dohodnutí s manželem, fotky nebudou uveřejněny v celé své kráse, nechceme uveřejňovat fotky naší dcery online).


Každá strana krabičky má svoji velkou kapsu a menší kapsu, kam můžete zasunout fotky,visačky.... Popřípadě doplnit nějakým tím textem přímo na kapsu..


Tak doufám, že jsem Vás inspirovala ve Vašem tvoření, zanecháte comment a budete nadále věrně navštěvovat můj blog.

Vaše OriginalTina



Žádné komentáře:

Okomentovat